Canım anneler oğlum 4 ay 8 günlük cuma günü 4. Ay aşısı olduk baya etkilendi. Ateşi 38.7 ye kadar çıktı neyse düşürdük şu an normal fakat o günden sonra inanılmaz huysuz uyumuyor uykuya geçerken ağlıyor. 5 dk uyanıp kalkıyor sürekli kucak istiyor hava çok sıcak ikimizde terliyoruz. Salyalar almış başını gidiyor. Diş mi aşının verdiği bir durum mu yoksa atak mı ya da hepsi bir araya mı geldi ? Deli çıkacağım yakında yaşayan var mı ?