61616161 2 yaşındaki kızımın ateşi var ve ilacı içirmez hem ona hem bana eziyet doktora danıştım biraz meyve suyuna karıştırıp verebilirsin dedi deneyen var mı veya ne yapabilirim akıla gelen her türlü şeyi denedim ağzına döksemde bir şekil ilacı atıyo
Ysgl26 61616161 doktorunuz demiş tabiki verebilirainiz o şekilde. Mamasına sütüne meyve suyuna katabilirsiniz