Kızlar trend yoldan bir pantolon almıştım coook begeniyorm fakat çok az göbeğim var herşeyi ile tam oluyor düğmesi biraz aralı kalıyor kavusmuyoe en büyük L bedendi onu aldm zaten acaba diyorm terziye versem yanlarindan kesse aynı renk kumaş ekleyip dikse olurmu anladınız mı demek istediğim şeyi tesettürlüym zaten görünmez bel kısmı yada daha mantıklı fikri olan varsa soylesn zayıfım fakat birwz göbeğim var gitmiyo oda naptiysam pantolonu begenmesem hiç uzulmem çok severek aldm