Buket0928 canım benim Döküldü ben komple sinirden kestim kıcasık tavsiyem sen o hatayı yapma Bi arkadaşımda dedi ki Dogum sonrası da bi folik asit tarzı vitaminlere devam edilmesi gerekiyormuş bebek bizi vitaminsiz bıraktıgı için ister istemez dökülüyormuş Tavsiyem bi doktora veya eczaneye danış yada hamileyken kullandıgın folikasit neyse ona bi bak araştır emzirme döneminde de kullanılabilen hangisiyse ona devam et çok faydasını görürsün dışatan sürdügğn ettigin bi halta yaramıyor inan avuç avuö dökülmeye devam ediyor ben taa 10 aylık olunca ögrendim bu bilgiyi malesef geç kaldım saçlarıma yazık oldu ben vifolic kullanmıştım hamileyke saçlarımı aşrıı güzelleştirip canlandırıp uzatmıştı sonra ögrendigimde internette baktım trendyolda da satışı varmış ve yorumların hepsinde hamilelik sonrasıda kullandım saçlarıma çok iyi geldi vs gibi hatta hatırlıyorum hamileyken tırnagıma yetişemiyorsum hafta bir belki iki kesiyordum şuan iki haftayı geçiyor kesme işim bende başladım geri vitamine ama sen dedigim gibi bi Araştır doktoruna veya tanıdık eczanecine bi sor hangisi uygunsa verir onlar