Duygu_rodin Arkadaşlar acı menemen yedim bebeği emzirsem geçer mi bebeğe acı yiyip bebeği emziren varmı?
durukusunannesi_ Duygu_rodin geçiyor tecrübeyle sabit malesef aşırı gaz yaptı tuvaletini yaparken acı çekti resmen
Ysgl26 Evet canım geçer tuvaletini yaparken anlarsın zaten.zorlanır ağlar.hem sütünün tadını da değiştirir