2 ay 9 günlük bebeğim her emme sonrası kusuyor beş dakika bile emse kusuyor, (fışkırarak değil normal kusuyor) ya su gibi yada peynirimsi kusuyor mama destekli gittiğimiz için mama verdiğimde de kusuyor böyle durumlar yaşayan var mı ? Kusma sonrası tekrar beslemeli miyim yoksa doyduğu için mi kusuyor 5 dakika emmeyle nasıl doyabilir mi ( bebeğimin kilosu 5300) yaşayan varsa lütfen 🙏🏻