Ya lütfen bakin bu aylarda bebegi olanlar diş çıkarıyor 1 aydir alt iki tane cikti simdi üstteki disler geliyor sanirim devamli agliyor cok huzursuz iki kere doktora goturdum ikiside disten dedi yapilacak bisey yok sadece agri kesici verebiliriz diyerek gönderdiler. O kadar kötüyüm ki ne uyku ne ek gida hic bisey yok halim darma duman 3 bucuk yasindada kizim var onla hic ilgilenemez oldum ona üzülüyorum daha ne kadar sürecek ya bittim artik devamli ama devamli aglarmi bi cocuk agri kesici de hic fayda etmiyor max uykusu 10 dakika 🥺