63_hulya_63 ben kac doktora sorduysam normal dedı, zayıf degıller eskıden süt ıcıp aksama kadar uyuyorlardı ve hareketlerı mınımumdu vücütta küc0k olunca her ay 1 kg alıyorlardı ama 4.aydan sonra hareketlenmeye başlıyorlar uyku azalıyor, fün boyu aktifler bı sanıye durmuyo benım kızım, vücütlaroda buyudu enerjı ıhtıyacı eskıye gore katkat fazla yeseler bıle cok fazla kalori yakıyorlar o yuzden kılo almıyorlar, ama cogu bebege gore kılosu ıyı oldugu ıcın ve normal sınırlar ıcınde oldugu ıcın almamasını takmıyorum ben bence sızde takmayın saglıklı olsunlar yetet.