betulbusra Arkadaslar bu urunu kullanan var mı ? Alırsak kac beden alalım?? Kısacası memnunmusunuz ??? Nasıl gıydırıyorusnnz
IKRA_21 betulbusra kaç tog olduğunu unuttum fakat geçen sene ben aldım Lcw den bebeğime gayette memnun kaldım. 5 aylıktı aldığım da 6/9 aylığını almıştım yani kışı bitirdik rahatlıkla benim bebeğim minik bir bebekti. Bebeğinin boyuna kilosuna bakarak alabilirsin canım.
Kuzumveben betulbusra ben e bebekten aldim 1,5 tog cok memnunum yapisi kaliteli,lcwdaki 1,7 tog olanada baktım e bebekteki daha kaliteli geldi e ebebekte 1,5 tog 60 tl evim 23 derece 1,5 tog ideal zıbınla giydiriyorum
betulbusra Haribo42 evın ısısına gore ... cok sıcaksa dusuk tog... mesela evın cok soguksa 2.7 tog alabılırsın
Zehra_Asiye betulbusra bime uyku tulumu geliyormuş 15 kasım da. Ben de yeni bakcam inşallah kalırsa ama bi arkadaş geçen sene almış çok güzel demişti. Siz de bakarsınız belki.
Elvan125 betulbusra 3 ay 20 günlüğüz 1.7 tog sipariş verdik LC den geldi gayet güzel beğendik ama çok büyük geldi 😌 Ankara'dayiz soğuk da oluyor kıyafetiyle giydiririz diye büyük almıştım oğlum da çok kilolu değil 3 aylıkken 6 kiloydu 9/12 alayim diyorum 1 yaş takımlarının üstleri oluyor altları büyük geliyor
espalp betulbusra bana dün hediye geldi 1,7 kaloriferli eve uygundur demişler alırken. Ama şu an çok sıcak Ayvalık o yüzden denemedim dün gece. Oğlum 49 günlük şimdiden üstünü açmayı başardığı için kesin kullanıcam😂 bize 3-6 ay almışlar olur diye düşünüyorum. 6.ay marta gelecek zaten kışı çıkarırız diye düşünüyorum
Gamzeren13 betulbusra merhaba canım ben aldım dün elime ulaştı gece deneme yaptım oğlum 4 ay 25 günlük ben ayaksız torbalı olanlardan aldım dışı kadife içi penye astarlı 1,7 togluk akşam ince ayaklı tulum giydirdim üstüne uyku tulumunu geçirdim sırtında terleme yoktu ama ensesi ıslaktı benim oğlum çok terliyor belki de ondandır😏
Deletedmom143 betulbusra lcw 1.7 olandan aldık. Sarı 👯👯 beğendik terletmiyor üstünü açma sorunu da ortadan kalktı 👯
Ysmn123 Deletedmom143 aynısı bende var şuan oğlum 11 aylık diye 12-18 aldım ama onun da ayakları patikli değil ya üzerini örtmeyeceğiz diye ayakları üşümez mi acaba