ek gıdaya geçtiğimden beri marketlerde olan cam şişe sütle yoğurt mayalama yapıyordum ama günlerdir marketlerde cam şişe yok pet şişe içerisinde pastörize süt var açık olan sütlerde fazla olur diye almak istemiyorum sizce hangi sütle mayalama yapmam doğru olur