Tayinci arkadaşlar bugun birkac firmaya fiyat sorduk. Ev pesinati gibi ucretler soylendi. Sizler ne yapmayi düşünüyorsunuz? Organize olunsa da en azindan araçlar dolu gidip dolu dönse de fiyatlarda indirim yapilsa ne dersiniz?
Ya da tavsiyeniz varsa, firma onerisi falan da olur yazar misiniz?