Tombikdonerartikcokpahali 42 beden olur 44 u var mı bilmiyorum. Aslında 40 veya 38 giyiyorum ama bu bedenlerde geniş olmasını istiyorum. Renk siyah veya kahverengi tarzı kapalı renkler olur yeşil falan olmasın 🤣 yanına da ayran vereyim mi demeyin ,👍🤣 Şimdiden tesek.
hayalperest2310 Tombikdonerartikcokpahali jile yaz çıkar canım dolapta benim var ama satılık değil bedenleri 38-42 son sanırım üst bedenler var mı bilmiyorum
hayalperest2310 Tombikdonerartikcokpahali ben kullanıyorum hahaha 😂iki yıl önce siyah ve grisini almıştım şimdi fiyatlar baya uçmuş 🥴
hayalperest2310 Tombikdonerartikcokpahali kız zaten uygulamayı kastettim var da az önce baktım bulursun 😂😂