Kızlar bisey sormak istiyorum size benim kızım 19 aylik ama uzun bir süredir akşamları yemek yemek istemiyor cidden istemiyor hani acıkınca olayi da yok yani kahvalti evet duzgun yapiyo öğlenleri de hep çorba içiyo ama akşam benim için tam bir zulüm ole bir iki lokma da değil yani hiç ağzını açmaz ne pilav ne makarna genelde çocuklar ole seyler sever ya yada sebze asla surmez agzina ama hergun köfte versem yer her günde köfte yenmez ki ya akşam yemek yemediklerinde sizinkiler ne yapıyorsunuz 🤦♀️