Deryak52 Öncelikle merhaba derya hanım benim oğlum doğuştan Sakral gamzeyle belinde çukur gibi oyuk vardı serçe parmak giriyordu nerdeyse ama kapalıydı ucu akıntı tüylenme yoktu bacak hareketleri normal kaka çiş yapıyordu 5 aylıkken emar çektirdim emar sonucunda omurilikte açıklık ve gergin omurilik sendromu teşhisi konuldu aynı zamanda yağ bezesi vardı emar sonucuna göre 9 aylıkken ameliyat oldu 13 aylıkken yürümeye başladı şükürler olsun suan koşuyor yürüyor ama bizim mesane etkilenmişti ameliyat sonrası mesane de idrar yapamama durumu olabilir dedi doktor çünkü mesane de etkilenmiş omurilik te ki yapışıklıktan dolayı bu hafta ameliyat olalı 2 sene oldu ve 2 senedir idrarini sonda ile ben 3 saatte bir boşaltıyorum kaka yapıyor ama çişi tamamen yapamıyor sinirlerin etkilenmesinden dolayı bunun için üroloji takipteyiz Allah’ın izniyle 5 yaş gibi bi pelvik taban eğitimiyle tedavisi ile sonda nın biteceğini ümit ederek dua ederek bekliyoruz. Uzun uzun yazdım bu yollardan bende geçtim zorluydu ama lütfen emarı aksatmayın çektirin büyük ihtimalle ameliyat olacaktır . Olsun şifa olsun yavrunuza suan kaka çiş yapabiliyor mu kaç yaşında ve bacak hareketleri nasıl inşallah normaldir . Yardımcı olacağım aklınızda takılan bi soru varsa ben size yardımcı olurum