gggb Emzirme döneminde nasıl korunuyorsunuz arkadaşlar , spiral veya doğum kontrol hapı isim olarak yan etkileri vs nasıl oluyor
Yeniibianne MeTeCa benimde bebeğim 2 aylık doktorum hapı yazmıştı geçen ay ama hâlâ almadım nasıl kullanıyorsunuz ne zaman başladınız
MeTeCa Yeniibianne Benim doktorum bebek 6. Aya girdikten sonra önerdi. Ben farklı sebeplerden ötürü 8. Ayda başladım. Reglin ilk günü başlıyorsunuz, hergün aynı saatte olmasına özen gösteriyorsunuz. Hiç ara vermeden devam ama kaç ay kullanılmalı onu bilmiyorum 🤷🏻♀️