Sebru Arkadaşlar merhaba oglum yarin 9 aylık olucak maması bitti 2 kullanıyordum simdi kaç almam gerek bilemedim bilen varmı
Yusufff-41 Sebru 10 ay 16 günlüğüz canım bir numara kullanıyorum bir yaşa kadar anne sütüne en yakın olanı kullanabilirsin
Sebru niHanzade saglik ocagindaki hemşire bana 3 al dedi doktoruyla görüştüm 2 ye devam dedi 3 numaraya 10 aya girdiginde verelim dedi
Sebru niHanzade yani bende 3 almıstım o bitince tekrardan 2 geciş yaptım kücük daha dedi hata 2 devam 1 ay daha dedi siz doktorunuza sordunuzmu
Tugder Ben de tereddüt etmiştim 9. Aya geçince . Aptamilin sitesinde 9 ay doldurunca 3 e geçilir yazmış . Ben de 9. Ayda 3 numaraya geçtim .
Sebru Tugder evet bende iklemde kalınca doktorumla konuştum oda ikiye devam dedi 10 ayda 3 alalım dedi
Havvaa-Nilasya Benim ettim hep 1 kullandı hiç bir sorun yaşamadım içerik orak genelde hemen hemen aynı zaten