kkbrylmazz Bebeğimin doğarken yüzünde yağ bezeleri vardı neyden kaynaklı acaba doktorada soramadık bir türlü ilerde geçer mi bilmiyorum
durukusunannesi_ kkbrylmazz evet geçiyor bizimkinde de varmış eski fotolara bakınca hatırlıyorum geçti ay gibi şimdi yüzü