Şimdi kafam çok karıştı. Bizim arabamız yok kısa mesafelerde puset kullandım bu zamana kadar, ama uzak yola gideceğiz oto koltuk mu almam gerek.
Uygun yorumları güzel puset buldum 0-3 yaş için diyor, aslında olur gibi geldi ama ne farkı var anlamadım. Bilgilendirir misiniz