Kızlar gerçekten fikirlerinize önerilerinize ihtiyacım var dışarı çıkmak beni aşırı derecede geriyor ve yoruyor sitemizin parkından başka bir yerde asla kucağımdan inmiyor oğlum elimizden tutup yürümüyor kapıdan çıkıyoruz asansöre kadar bile kıyameti koparıyor ne yapacağımı bilemiyorum cidden çok üzülüyorum 🥹🥹