Meri-Mel Bebeklerinize 7 aylık suyu arıtma ya da hazır su olarak mı veriyorsunuz yoksa hazır ya da aritmadan kaynatılmış su mu veriyorsunuz acaba 🤔
B1elf Meri-Mel evde arıtmadan içiyoruz ama 1 yaşına kadar musluk suyunu kaynatarak verdim şuan 17 aylık direk arıtmadan veriyorum
durukusunannesi_ Meri-Mel ben hazır suyu direk veriyorum ya kaynayınca mineralleri kayboluyor diyorlar. Sürekli arıtıcıdan su içinde aynıymış mineral kaybı oluyormuş hatta kadınlar için de kemik erimesi sebebi diyorlar 🤷♀️Hazır su me kadar iyi onu da bilmiyorum da işte veriyorum
Alvinmom Evdeki arıtma sudaki bakterileri aldığı gibi minarelleri de alıyor. Yetişkinler için bile sağlıklı değil maalesef. Ebebekten Ceysu alıyorum ben. PH değeri bebek böbreklerine göre ayarlanmış. Hatta şu an Hepsiburada ve ebebekte 4 al 3 öde var.
Sevde123 Meri-Mel biz kendi evimizde direk çeşmeden içiyoruz kızlarıma da o şekilde veriyorum hazır su kullanmıyoruz
Duygu1629 Meri-Mel benimde altı aylık kaynamış su veriuroum ama minareleri kayboluyor diyorlar hazır su daha iyi sanki
Duygu1629 Meri-Mel benimde altı aylık kaynamış su veriuroum ama minareleri kayboluyor diyorlar hazır su daha iyi sanki
Sevde123 Meri-Mel ilk kızıma bebek suları filan alırdık sonra baktım olacak gibi değil çok aşırı evham yapmaya da gerek yok çeşme suyuna devam ettim 8 buçuk aylık kızım var hep çeşme suyu içirdim