Minigim38 Kızlar bebeğim 6,5 aylik iken başladı meme mama ham eee bab bab demeye ama şuan 7,5 aylik hiç böyle şeyler demiyor sizce nedeni ne olabilir. Sürekli konuşuyoruz kitaplar okuyoruz ama sadece aaa diye bağırıyor başka sesler çıkarmaz oldu 🥺🥺
Aras210922 Minigim38 9 aylık oğlum var oda öyle canı istedi mi çıkartıyor valla o aylarda çok yapardı seslerini keşfediyorlar sanırım . Hatta bu aylarda bizimkinin ba-ba ma-ma gibi sesler çıkarması gerekiyor ama tık yok 😂 halbuki çok konuşurum çok kitap da okuyorum ama canları öyle istiyor galiba 🤷♀️ Merak etmeyin eninde sonunda elbette seslerini duyacağızdır 🤭🥰🥰
alykncc1 Minigim38 benimki de 6-6.5 arası başlamıştı söylemeye baya coşmuştu 😀 sonra bizimde kesildi bugün baktım babba falan başladı tekrardan 7.5 aylık keyiflerine kalmış 😂
Blg_szr06 Minigim38 biizm de ilk baba dedi abla dıodu 9maylık olacaz bişey yok mmm dıo aaa eh dıo Baska yok grrr garip gibi sesler cıkarıor 😂
Aras210922 Minigim38 evet o aylarda bizimki de atardı kendi kendine oyun oynuyor sonrasında çığlık atarak bağırıyor 😂 hatta babası ile korktuğumuz bile oldu birden çığlık Atınca sıçramıştık yerimizden 😂😂 ama işte sonrasın da sustu anca elindeki oyuncağı ağzına götürdüğünde garip sesler çıkartıyor 😂😂
Minigim38 Aras210922 ay aynı ağzına bisey götürürken değişik ses var ama mama meme yok bakalım keyfi ne zaman isteyecek 😅🤭
Aras210922 Minigim38 bekleyip görecez gerçekten herşey keyiflerine kalmış ben yine de pes etmiyorum hala konuşuyorum hala kitap okuyorum 😂😂
Minigim38 alykncc1 benim ki saçlarımı yolmak istiyor izin vermiyorum o sıra değişik sesler çıkarıyor dövüyor resmen şimdiden 😂