Serap_34 pişikten korumak için bolca sudokrem sürün, 2 aydan sonra bende gecelerı altını degıstıremedım 11-12 gbı gece degıstırıyordum sabah 7-8 gbi bir daha degıstırıyordum 1 kere pişik oldu onda da aşırı işemıstı. Bır daha pişik olmadı auan 8 aylık hala da gece degıstırıyorum. Sorunuza gelecek olursak bebeklerde aynı bızler gbı uyanıkken işiyorlar, ya da işemek için uyanıyorlar, gece uyanmadan uyuyorsa işemex ya da işemesı azalır pişik olması ıle alakalı oldugunu düşünmüyorum