Aycegul Selamlar anneler 🌺 2,5 aylık kızım gece emzirip yatırdığımda uyuduğunda dört saat hiç kalkmadan uyuyor 💤 dördüncü saatlerin sonunda artık ben zorla uyandırıp emziriyorum normal mi bu 😢
asemerve Aycegul Normal canım ben doktora sormuştum artık kendisi ne zaman kalkarsa o zaman karnını doyur dedi için rahat olsun 😇
Cydaylz Aycegul ben de öyleyim kızım 2,5 aylık doktorum uyandırma dedi ama uyandırıyorum ben de . 3kilo doğdu şu an kilosu 5,1 uyandırdığım halde kilo alımı yavaş gibi geliyor😕 sizin ne kaç kilo ?
Aycegul Cydaylz doktorumuza sormadım henüz gelişimimiz güzeldi 2. Ay kontrolümüzde bizde aynı kilodayız 🌺
BetulDefnee 5 6 saat uyumalaronda sıkıntı yok artık ama benimki en fazla 4 saat uyuyor uyusa uyandırmazdım