Merhabalar geçen hafta 8,5 aylık oğluma baklagil olarak mercimek başlamıştık. Sonrasında mukuslu ve bol kaka yapmaya başladı, bir de ilk defa pişik oldu. Doktoru biogai probiyotik başlattı. Patates, muz vs gibi şeyler vermeye çalışıyorum. Arada katı yapıyor arada cıvık ama günde 2 kere kaka yapan çocuk az az 6-7 kere yaptığı da oldu. Üst dişlerinden bir tanesi de beyaz nokta olarak patlamış. Kakası dün normaldi bugün şimdiden ishal gibi çok az 4 kere yaptı. Tecrübeli annelere sormak isterim bu kadar gün devam etmesi normal mi? Diş çıkarmada veya alerjide bu kadar uzun sürüyor mu mesela? Pazar günü doktorunu rahatsız etmek istemedim.