Kızlar çok acil normalde yüzüme hiçbir şey sürmem hasbel kader eşim eve kekik yağı getirmiş internetten baktık yüze tonik şeklinde sürülüyormuş. Bide denedik yüzümde alerjik reaksiyon oluştu. acilde serum taktılar ilaç ve krem verdiler ama yüzüm zaman geçtikçe Yanıklar yüzünden resmen çürüyor başına gelen var mı? Ya da içinizde hemşire olup bilgi verebilecek olan yoksa yarını beklemek zorundayım