Meri-Mel esraulus94 bebalac gold ve sma killanmistik hep kusuyordu reflü var deyip duruyorduk 5. Ayda mamayı değiştik kusma azaldı evolvia daha iyi gibi geldi bana
Seval-Yagiz Duygulinaa Gaz sorunu oldumu hiç biz sma kullanıyoruz doktor evolvia önermişti mama hakkında hiç bilgim yok anne sütü ile devam ediyoruz yetmediği takdirde takviye yapiyorum