onceden ilk uç ay Dünyaya adapte suresi falan diyordum Ama yok Hep ağlama modunda sadece sabah uyandığında biraz keyif yerinde oluyor sonra bir saat olmadan tekrar ağlamaya başlıyor istiyorum ki artık birazcık etrafa baksın renkli oyuncaklar gösteriyorum 5 10 saniye sonra ondan da sıkılıyor Sadece ayakta dolaşırken biraz duruyor oturunca hemen ağlamaya başlıyor artık ne yapacağımı bilmiyorum o sürekli mızılayıp durduğu için ben de Stres oldum sütüm bile azaldı etrafta bebekler görüyorum böyle bir yerlere bakıyorlar etrafa bakıyorlar bir şekilde oyalanıyorlar Ama benimki hemen sıkılıyor artık kabulleniyorum Benimkinin huyu bu sanırım 😔 Lütfen olumlu bir şeyler söyleyin Zaten moralim bozuk artık hiç dışarı çıkmak bile istemiyorum sürekli keyifsiz olduğu için