bluem Esramtd1 kizim 5 ayllik filandi beyaz leke cikti hayla duruyor gunesten dolayi oldugunu dusunuyrum
Gzm16 Esramtd1 aynısı oğlumda vardı poposunda ve yüzünde bir doktor vitiligo dedi çocuk doktoru daha sonra cildiyeye goturudm baktılar öğle degilmis krem verdi altı ay kullandık birde güneşe çıkmasın dedi güneş gördüğü zaman tekrar çıkıyor kışın gidiyoe ama
kxbxx Esramtd1 Bebeğimde de var göbeğinde kolunda ve bacağında. Çocuk doktorumuz kontrollerde normal göründüğünü söylemişti çoğalırsa cildiye ye gösterin dedi bir de güneşe çıkarken ekstra krem sürmemizi önerdi çoğalma veya büyüme olmadı aslında bende pek üstüne düşmedim 🤷🏻♀️
Bugleminannesi28 Esramtd1 benim kızımda da aynı yerde var şekli bile aynı yani doktorumuz mavi ışıkla da baktı vitiligo dedi
Esramtd1 Gzm16 teşekkürler şekil olarak peki boylemiydi bizim güneş vs görmedi biz direkt cildiyeye gittik vitiligo değil dedi işte norolojik hastalık söyledi ondan korktum bizimde 2 tane suan
Esramtd1 Bugleminannesi28 bebeğiniz kac aylıkken vitigo tanisi aldı, atarmisiniz bize de bakti vitiligo değil ama yinede 3 ay sonra tekrar bakayım dedi
Demett_k Bugleminannesi28 meraba vitiligo ailede varmı sizin. Benim kızımında karnında var 3 yaşonda çoğalmadı ama bende endişe etttim.
Bugleminannesi28 Esramtd1 bizzat sizin attığınız görselin aynısı birebir aynı yerde şekli dahi aynı çıplak gözle mi baktı bizim mavi ışıkla baktı bunun sonucu için mavi ışıkla bakmalı ve vitiligo dedi önemli olan çoğalıp artmaması çok şükür kızımın orda kaldı sadece başka yerinde yok güneşe sokmuyorum bol bol kremliyorum bu kadar 1-2 yaş itibariyle kortizonlu krem başlatılacak bu bir hastalık değil yani sadece görüntü olarak kızımı etkiler diye korkuyorum o yüzden dikakt ediyorum önemli olan şey güneş görmemesi ve artmaması bu kadar
AdenKaratepe Esramtd1 neler yapıldı peki? Bizde aynı süreçten geçiyoruz kendim psikolojik tedavi almaya başladım maalesef. Tavsiye ederim. İnşallah gen sonuçlarımız iyi gelir
Esramtd1 AdenKaratepe başka ne belirtisi var çocuğun, ben 3 kere norolojiye götürdüm gelişimi vs iyi dedi leke 2 tane gördüğüm şuan artarsa gel dedi çünkü mr ultrason lar hersey yapılıyor perişan olacak çocuk dedi ama ben gidip başka yerde gen testi yaptirdim kendi isteğimle o dr larin haberi yok
Esramtd1 AdenKaratepe çocuk kaç yaşında benimki daha 7 buçuk aylık ben 5 aylıkken farkettim aslında fotoğraflara bakınca 3 aylıkken göbekte gölge seklinde varmış sonra bacakta cikti şimdi sürekli kontrol ediyorum ama bunun tanı kriterleri var bide yüzde 90 epilepsi nobeti geçiriyorlar ama beyaz lekesi olup hicbirseyi olmayan çok mesela benim bebeğim in şekil olarak bile tuberoskleroz lekesinin aynısı ama bilmiyorum olmayadabilir nadir gözüküyor zaten dogum lekeleri ilk 1 yılda çıkıyormuş beyaz dogum lekesibde olabilir korkma
Bugleminannesi28 Esramtd1 o zaman yanilacagini sanmam canım ama yine de başka doktora da göster çünkü ben vitiligo olduğunu düşünüyorum tabiki doktorun daha iyi bilir ama birebir şeklinden semalinden goruntusune rengine kadar aynı yani ihmal etme başka yerinde çıkıyor mu büyüyor mu fotografla ne olur ne olmaz ben öyle yapiyorum
AdenKaratepe Esramtd1 bizimde ultrasonlar eko ekg göz muayenesi yapıldı çok şükür bişey çıkmadı. Gen testi verdik. Sonuç bekliyoruz bebeğim 2,5 aylık😢. Lekeleri aslında TBC lekelerine benzetmediler. Gelişimi çok iyi, nöbet yok… ama ben ben değilim artık…
minel_ciler2 Benim oğlumda da var aynı şekilde sağ göbek tarafında 20 aylık. Cilt lekesi sanıp doktora göstermedim hiç . Başka yerinde var mı çoğalıyor mu bakicam Endişelendim su an. Rabbim korusun tüm çocukları