Kızlar iki gün önce ameliyat oldum doktor dikişleri 15 gün sonra aldırmaya gel dedi. Banyoyuda su gecirmez bantlardan alıp yapabilirsin demsiti. Sargı bezleri hala duruyor onlari sormayı unuttum çıkarsam mı yoksa biraz daha dursa mı bilemedim.
Bir de bir doktor istediğini yiyebilirsin dedi başka bir doktor ilk bir ay yağlı bir şey yeme dedi. İnternette yumurta kahve falanda yasak diyor. Ben kahveyi baya seviyorum hiç içmeyim mi bir ay ne yapayım kafam çok karıştı ya sizler nasıl beslendiniz ? Sorun yaşadınız mı ?