Arkadaşlar su an 4 ay 24 günlük olduk bugun doktorumuzdan randevumuz vardı 5 ay 15 gun olunca tadımlara başla dedi , yogurt ve sebze ,meyve sularından başla dedi bu 3 gün kuralından bahsetti bana ama anlamadım ben bu konuda beni bilgilendirirmisiniz 🌸🌸🌸