Beybiiiiii Kızlar benim adetim gecikti bende iki tane test yaptım ikisindede bişey çıkmadı negatif yani sabah uyandım baktım her iki teste silik çizgi çıkmış hamile olabilirmiyim ve sizinde böyle oldu mu ?