Kızım hemen hemen 2 buçuk yaşında ve yaklaşık 3 haftadır ishalle mücadele ediyoruz aile hekimi ilaç verdi düzelir gibi oldu ama çok da düzelmedi bu aralar da kaka yaptıktan sonra poposu çok kötü kızarıyor acaba başka bi şey mi var anlayamadım sizce doktora goturmeli miyim