Melmus çok doyduğu için istemiyor da olabilirler ama benim kızım mamayi hiç bir zaman seve isteye içmemişti zaten. Ek gıdadan sonra kademeli olarak bıraktı artık ac olsa da içmiyor. Sabah mamayi bir şekilde iciriyorum bir saat sonra kahvaltı yapıyoruz öğlen pankek ya da sebze, meyve püresi gibi şeyler yiyor akşam da akşam yemegi yapıyorum