sydnrdgn çocuk alerji bölümünden randevu alacaksınız ilk önce doktor size belirtileri ve birkaç şeyi soruyor ona göre diyete sokuyor yada direk testi yapıyor.teste gelince sırtına kalemle işaretlemeler yapılıyor daha sonra gıdaların özleri diyim tam olarak ne bilemedim şimdi (alerji yapan etken madde yani) işaretlenen yerlere damlatılıyor sonra ince iğne ucu bir aletle deliniyor 15 dk. bekliyorsunuz kabaran ve kızaran yerler 1-6 arası derecelendiriliyor,ek olarak doktor isterse kanda bakılıyor el üzerinden kan alınıyor o kadar 🙏