Merhabalar Benim küçük dünyam biricik kızım bu gün 10 aylık oluyor Kızımın yapa bildikleri ve yapamadıklarını sizlerle paylaşmak istiyorum. Emeklemiyor ama kafama takmıyorum tabi çok isterdim onu emeklerken görmeği ama olmayınca da olmuyor hala dişleri çıkmadı ee akıllı kız benim kızım yapa bildikleri ise alkış yapa biliyor 6 ayından beri, ilk kelimesi baba olmuşdu 7 aylıkken şuan unutdu şimdi dede, gel ve çay diğe biliyor, desteksiz otura biliyor kendisi de kalkıp oturmak istiyor tam otururken düşüyor, ayağa kalkamıyor keni başına ben bir yerlerden tutunup kaldırıyorum elimi bırakıyorum biraz duruyor sonra düşüyor, dün ilk kez öp öp diğince ağzını dudaklarını şapıldatdı, komik tatlı hallerine daha çok bayılıyorum geldim geldim diğince yürütcende uçuyor resmen çığlık atıyor, elinden bir şeyi alamam asla bir bağırıyor bir ağlıyor bir görseniz tekrar verince hemen başlıyor kendi dilinde konuşmaya ah bir anlasam ne diyor 😂gel gel yapıyor o tatlış ellerini nasılda bağlayıp açıyor gel gel diğerek en çok o haraketini seviyorum bqy bay yap diğince bay bay yapıyor, müzik duyunca nerde olur olsun başlıyor bedenini oynatmağa kendini sallıyor 😂😂MaşAllah olsun benim kızıma, Motilime🩷🌸Allah bütün bebekleri ve anne babaları korusun ve hiç birini birbirinden ayırmasın amin