Mirayveannesi22 https://www.hizliresim.com/efxsdnf Acil bakın kızamık mı 4 gün önce Kızamık aşısı oldu aşıdan sonra böyle olur mu acile götürdüm ilaç verdi yarın çocuk doktoruna gideceğim ama içim hiç rahat değil ilk defa böyle oldu kızım inşallah ciddi bişey değildir ve geçer☹️
sinoli Mirayveannesi22 Çocukla kendimi bir tutamam ama ilaç alerjisi olabilir 2 kere böyle oldum bilmiyordum koronadan sonra çıkmış meğerse, eğer ki oysa nefesine falan dikkat edin düzensiz olabilir ihmal etmeyin🙏🏼
Mirayveannesi22 Tugceonrdml_ ilaç alerjisi nasıl oluyor ilaç kullanınca mı ilaç vermedim son zamanlarda ama
Tugceonrdml_ Mirayveannesi22 ilac alerjisi asidan kaynakli olabilir içeriğindeki bir maddeye alerjisi var ise kac aylik bebeginiz
Mirayveannesi22 Divayorgun acil doktoru kızamığa benziyor dedi çocuk doktoruna götür dedi yarın götüreceğim