Denizmeryem kişilerin mimik kullanımına göre değişiyor. Cildin nemli olup olmadığına göre de değişiyor. Ben çok mimik kullanıyorum, ve cildim kuru. bazı yerlerde yerleşmiş ince kırışıklar var. Bana tek çare botox oldu ama keşke kırışıklar oturmadan önce yaptırsaydım…
Cildin nemli olması ve elastik yapısının güçlü olması önemli. Yüzyogası düzenli yaparsanız etkili olabilir. Sabun kullanmamk, nem dengesini kotuyan iyi bir yüz yıkama jeli kullanmak iyi oluyor.