Kızlar temmuzda 4 yaş olacak oğlum, geçen sene ramazan ayında tuvalet eğitimi verdim 6 aylık hamileydim, bebeğim doğdu haliyle oğlum kıskançlık yaptı pek belli etmese de biz anladık. Bebeğe zarar vermesin diye sürekli kısıtladık. Sus,yapma, sessiz ol bebek uyuyor gibi gibiii…..
Zaten benim yanımda yatıyor altına birşeyler seriyoruz çoğu kez kaçırmalar oldu, ama dün uyumadan önce biraz kızdım çoraplı yatmak istiyor artık havalar ısındı çorap ile yatmayalımm dedim inatlaşma yaşandı aramızda. Saat 1:10 geçe uyudu. Ben uyuduktan 1 saat sonra tuvalete kaldırıyorum ama 1 saat bile olmadan işemiş, ben tuvalete gitmiştim sonra oğlumu kaldırayım dedim ki üstü başı gööllll 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Bu süreç ne zaman geçiyor arkadaşlar ben kızdığım için mi böyle oluyor ne olur akıl verin, kafayı yicem az kaldı .