Oğlum 6,5 aylık oldu iki hafta önce tadımlık ek gıdalara başladım bal kabağı havuc kabak keçi sütüyle yogurt ve salçasız baharatsız tamamen yarma ilr yapılan tarhana ile az az veriyordum sonra kafasında kabartılar farkettim on gündğr ek godayı kestim hiç bişey vermiyorum. Sönmesi gerekirken kabartılar bütün yüzüne yayıldı kulak arkası kafası ayakları elleri suan sadece gövdesinde yok. Dün hemen özel koru hastanesi iyidir diye ankaradayım bu arada bi doktora götürdüm yaşlı bunak birine denk geldim bakmadı bile olur dedi takip et dedi yayılıyo dedim olmazsa iğne yaparım dedi çok soru soruyosun sordugun için alerji surubu yazıyorum yoksa vermem dedi beni gönderdi uyuz adam gelmis 80 yasına bişey bildiği yok birazdan sağlık ocagına götürcem başına gelen varmı? Süt alerjisi 6. Aydan sonta cıkarmı? Keöi sütüyle yaomama ragmne yogurdu tabi tarhanada yogurt yarma var neden sönmüyor? Doktor arastrırıyorum bi bakarmısınız kulak arkası resim yükleyeceğim çıldırmk üzereyimm sebebimi bulamıyorum 😡😡