Deryak52 nerde yıkıyprsunuz derken tam açıklayıcı olmadı afedersınız, legende suyun ıcınde yıkamak kız cocuklarında ıdrar yolu enfeksiyonu yapabılıyormus, ıslak mendılı ya suda akıtıp suyla yıkayın ya da pamuk ve su ıle silin sadece, ıslak mendıl hem pişiğe sebep olabiliyor hem de vajınal yapıışıklık yapabılıyormuş. Ben kaka yaptıgında lavaboda suyun altına tutuyorum işedıgın de ise pamuk ve sadece su ıle siliyorum ve havlu ıle ıyıce kuruluyorum pişik koruyucu sudokrem sürüyorum.