Bebeğim ilk doğduğunda sütüm az olduğu için biberon ile mama verdim o zaman sorun yoktu alıyordu şu an üç ay on günlük sütüm de azalma var bazen mama takviyesi yapmam gerekiyor ancak bir türlü biberonu tutmuyor bu durumu yaşayan oldu mu nasıl alıştırdınız açken veriyorum yine de almadı ne yapacağım bilmiyorum