Buse93 7 aylık olduk bugün ama delirmeme ramak kaldı. 1 haftadır sabaha karşı 4 de bir başlıyoruz 6-7 ye kadar yarım saatte bir ağlıyor kucağıma alıp piş piş yapıyorum beşiğine koyuyorum tam dalıyorum yine aynı zannedersiniz yenidoğan bebek. Daha bebekken yapmadıklarını yapıyor sadece mama alan bir bebek açlık olduğunu düşünmüyorum ki gece mama da veriyorum ikinci dişi bekliyoruz ilk dişte yaşamadım böyle birşey neler oluyor anlamıyorum zaten uyku sorunumuz vardı ilk 3 ay tam düzeldi dedim daha da kötü oldu🤦🏼♀️
Ummus-kaan Buse93 merhaba 7 ay 2 günlük kızım yaklaşık 1 hafta 10 gündür bu durumdayız gece 1 de başlıyor sabah 5 e kadar ağlıyor emmiyor uyumuyor durmuyor derdi ne anlamıyorum
IKRA_21 Buse93 Canım bir diş çıkarken diğerinden daha farklı can acıtabiliyor. Muhtemelen diştendir bencede. Her diş ayrı bir serüven 😔 bizimde azılar geliyor 1 aydır 😔
Yalin Buse93 bugün 7/25 iz ama 7 nin başından beri bizde de sık sık uyanma dalamama hali var. Açlıktan değil eminim. Dişe bağlıyorum henüz patlamadı ama belirtiler var.
Tly16_ Diş çıkarıyor olabilir o yüzden huzursuzlanıyordur ağrısı olduğu için, göğsüne yasla birlikte uyuyun iyice dalana kadar, uykusunu alamadığı içinde huzursuz olur sonra, geçiçi dönemler sabırlı olmalıyız
Buse93 IKRA_21 banada diş gibi geldi ama bitek gece böyle gündüz çok uyumuyor tamam ama ağlayarak uyanmıyor en azından
IKRA_21 Buse93 Gündüzle gece bir olmuyor canım gece daha uzun uyuyorlar. Birde emiyorsa eğer adı aklıma gelmiyor ama sütteki birşey dişlerindeki ağrıyı dindiriyormuş o yüzden sürekli emmek için uyanıyorlar. Şimdi ne kadar acı çekiyorlar allah bide onlar bilir dilleri olsada anlatabilseler keşke. Yani ben 20 lik dişimi çıkarana kadar mahvolmuştum koskoca insan olarak 😔😔
IKRA_21 Buse93 Yok canım 3 yıl boyunca böyle olmaz en zoru ilk azı dişleri ondan sonra bu kadar kötü olmuyorlar bence