Kedici Emzirirken niye konuşulmaz deniyor? İnternette aratınca öyle bişey çıkmıyor. Düşünceniz nedir?
_Teacher-mom- Kedici durmadan kim çıkarıyor bunları be. Ben aksine saçlarını okşayıp sürekli konuşuyorum. Çok’ta güzel oluyor 🫶🏻 İnanma 🙃
Uffsananebeslk Kedici Annem diyordu bana 🤣 bebeğin dikkati dağılırmış filan. Ama bende konuşmadan yapamıyordum ki.
Mustafayigitvebeytugannesi Kedici 3 çocuk doğurdum üçünde de emzirirken bir yönden de etrafimdakilerle konuştum bir sorun olmadi. Şuan bu msji da bebeğim kucağımda emiyor ve annemle konuşurken sana yazıyorum 😅 kadın milleti konuşmadan nasıl durdun yarım saat birde bazen 45 dakika emiyor oğlum 😁😁
eco1110- Kedici ben konuşmuyorum kızım hemen boğuluyor süt boğazına kaçıyor nefes alabiliyormu ona bakmak için sakince emzirmeye çalışıyorum belki o yüzden söyleniyordur birde bebekler cevap vermeye çalışıyor ilgisini bize veriyor o zamanda emzirmek zorlaşıyor bu benim fikrim
Ececiiim Kedici ben biriyle konuşunca oğlum ağlamaya başlıyor istemiyor kimseyle konuşmamı. O yüzden emmesi bitene kadar kimseyle konuşamıyorum 😬 sütün genzine kaçma muhabbetini bilmiyordum ama
Gamzelim123 Kedici bnm kız 11aylik okadar konuşmaya alışmış ki emzirirken sustuğum zaman “ hıııı hııiı” diye ses çıkarıyor konuşayım diye.
Kedici Beni korkuttular 😂 konuşmamaya alıştırdım bilinçsizce sanırım, çocuk kafayı çeviriyor konuşan biri olunca, meme çıkıyor haliyle