4 yaşında bir kızım var. İstediği dediği birşey olmayınca çok huysuzlaniyor sanki dayak yemiş gibi ağlıyor. Birşeyden vazgecmiyor. Parka gidiyoruz epey oynuyor daha sonra eve gidelim dediğimizde çok ağlıyor çantasını yere atıyor huysuzlasiyor. Marketten birşey görse illaki almak istiyor yok demekten anlamıyor.(oyuncak tarzı şeyler) Bazen alıyoruz bazen almıyoruz istediği şeyi. Bir yere misafirliğe gittiğimizde herşeyi karıştırmak bakmak incelemek istiyor o yüzden hiçbir yere gitmek istemiyorum. Aynı durumda olanlar var mı nasıl baş ediyorsunuz??