morrrrengiiii bebeğimm 22 günlük kırkı çıkmadı evde çok bunaldım onu d alıp çarşıya çıksam sizce bi problem olur mu genelde dışarı çıkartmayın dıyorlar ya kırkı çıkmamış cocukları
durukusunannesi_ morrrrengiiii ben çıkmıştım ya hemde Aralık ayıydı önce kahvaltıya sonra avm ye gittik
bsclk77 morrrrengiiii ben çıktım canım , böyle şeylere pek inanmıyorum , lohusalıkta insan cidden çok bunalıyor , ben de çok bunalmıştım , gittim biraz parkta yürüdük geri geldim hava aldım bir zararı olacağını düşünmüyorum
Helbetyakalayamambeyefendi morrrrengiiii biz hep ciktik hic bisey olmadi. Temiz hava ikinize de iyi gelir
Poyrazin_annesii Bebegın kırkı olmaz annenin kırkı olurmuş bana oyle dedıler. Ama bn hep cıktm bebegım 19 gunluk . Hatta haftaya mangala gtcz😂
Sebusebu morrrrengiiii benim ki de 1 aylık oldu bugün. Ben kendim bi kaç kere cıktım da bebişi cıkarmadım henüz. Neden dersen bilmiyorum zaten sıkıldım gezmek istedim bi kaç saatliğine ortamdan uzaklastım🤭 bu arada evde bebişe yardımcı birileri vardı. Tek olsaydım onu da alırdım. Güzelce giydir pusetinin örtüsünü kapa. Tabi cok kalın giydirme.. temiz acık havada acarsın o da hava alır ne güzel
Elifia Bizde cikiyoruz güzel havada parka günesden faydalanmak icin kendinizi iyi hissediyosaniz neden cikmayasinizki💖
Asyabuse morrrrengiiii aslında 40 hurafesi dedikleri bilimsel bişey o da annenin doğumdan sonra bağışıklığının düşük olması bebeğinde aynı şekilde bağışıklık kazanmamış olmasından dolayı 40 gün dikkat edilmesi lazım. He nedir kalabalık ortamlardan hasta insanlardan uzak durduğun sürece sorun yok. Yani aslında dışarı çıkmak değil sadece ziyarete gelen kişilerde hasta olması tehlike arz ediyor. Ben prematüre ikizlerimle 1 aylıkken şubat sonu geziyordum ancak eve kimseyi kabul etmiyordum çünkü ev daha tehlikeli aşırı havasız kalıyor 🌸
zumzummm 40 ı çıkmadan hastane kontrollerine bile mecburen gidiliyor. Mevsime uygun bir kat fazla olacak şekilde sar bebişini, güzelce hava almaya çık, psikolojik olarak sana çok iyi gelecektir.🥹🤌🏻
Bebee morrrrengiiii kız yok öyle şeyler mi kaldı artık o zaman hastanelere de götürmeyelim bebeğin topuk kanı oluyo aşısı oluyor gibi gibi.. Çık dolan biraz kafan dağılsın sonra evine gel bu kadar fazla kasmaya gerek yok :) bizimde daha kırkımız çıkmadı dün akşam dayısına yemeğe gittik :)
Merve0227 morrrrengiiii yani çıkmamak saçma zaten topuk kanı aşı şu bu herşey için çıkıyor bu çocuk gezmek için niye çıkamıyor vallahi çıldırıcam 🥲nefes almaya ikimizin de ihtiyacı var ve bence no problem ❤️
Busel morrrrengiiii 1 Ay 7 gunluguz bizim evde bu konu çok olay oldu bizde en doğrusunu yapıp Fıkiha sorduk. Böyle bir şey yok tamamen hurafe. Bebek ve anne hassas olduğu için bir ihtimal dendi ama başka konuşulan şeylerin altını dolduran bir durum söz konusu degilmis. Yani cikabilirsin ben çıkıyorum en başından beri yani bir de doktor kontollerine çıkarken bisey olmuyorda normal cikarken neden olsun. Cikmadan karnını güzelce doyur giydir koy arabaya çık tek başıma bile onunla kaç kere çıktım birazdan yine cikicaz 1 sağım yapıp yanıma alicam emzirme sorunu olmasın diye 2 saate kolay acikmiyor zaten genelde uyuyor
Miran2903 morrrrengiiii biz kırkı çıkmadan almanyadan türkiyeye araba yolculuğu yaptık şükür hiç bir sıkıntımız da olmadı bence sorun değil hatta günde bi saat gezdirin bebek de hava alsın🥰
Eda1414 morrrrengiiii biz de kırkı çıkmadan güzel havalar da çıktık kendinizi hazır hissettiğiniz de sizde çıkabilirsiniz hem bebeğinize hem size iyi gelir temiz hava
Bebegimm1 morrrrengiiii bebeğin kırkı çıkmaz onlar lohusa değil istediğiniz zaman çıkın istediğinz zaman eve girin ben öyle yaptım 1.5 ay evde dursam kafayı yerdım hurafeleride ne kendimde nede bebeğimde uygulamadm
Smnl morrrrengiiii ya hurafe bunlar. Kızım 3.5 yaşında suan 18 günlük itibariyle dışarıya her gün çıktı , oğlum suan 3 aylık o da 14 günlük itibariyle her gün çıktı dısarı. Alın çocuğu çıkın nefes alın biraz 🧡🧡