Aslananne1 Kızlar oğlum sort giydiginde emekledigi için diz kapaklari ağrıyor kızarıyor yazın da uzun giydirmek.istemiyorum sıcak bi önerisi olan varmi
Nrgngr Aslananne1 aynı şekilde şort değil ama kısa kol giydiriyorm bende sürünerek emekliyor direkleri hep kızarıyor 😬
Mayisannesi34 Bende kızım emeklediği zaman dizlik alayım mı diye sormuştum doktor gerek yok onların canı acımaz demişti almamıştım bence gerek yok dizliğe siz bilirsiniz gene de 😊
Guley Benimde geçen yaz emekleme dönemine denk gelmişti ben dizlik almadım ama bir sürü müslin pantolon aldım o kadar işime yaradı ki sizde bakabilirsiniz onlardan
nelmali Aslananne1 gecen yaz komple zıbınla sürünerek geçti ev yetmedi çimene kumsala betona bile çıplak bacaklarla saldık bir şey olmuyor biz pimpirikleniyoruz sadece
Ysmndmrl Aslananne1 dizlik var ondan alabilrsiniz ben incecik tayfalar vardı ondan almıştım onla rahat etmişti yada uzun pijaması vardı onu giydiriryordum ev içinde onlarla rahat etti zıbınla kaldığında zaten acıdığını belli ediyor giydirince rahat diyordu
Aslananne1 Ysmndmrl evet canı acıdığı için 3 gündür emeklemiyor😀😀 bugün uzun giydirdim emekledi durmuyor.yerinde
Nursena0606 Aslananne1 bence o kadar da can acıtan bir durum değil. Hem aylarca emeklemiyorlar bir süre sonra tutunup kalkmaya çalışır, oturur oynar. Öyle aman aman dikkat edilmesi gereken bir durum değil bence.
Aslananne1 Nursena0606 ama canım acıyor belli ediyor emeklemek istemiyor şort giyince diz kapakları da kıpkırmızı olmuş uzun bisi giyince emekliyor onunla sıkılıyor bu sefer sıcak çünkü en iyisi eski çorabını dizlerine takmak
Lalinn Aslananne1 dizlik var,satın almak istemiyorsanız gözden çıkaracağınız bir çorabının ayak kısımlarını kesip ona kendiniz dizlik yapabilirsniz
Lalinn Aslananne1 evet,abisi ablası varsa onların da olur sizin de,yani dizine göre ayarlayıp dikersiniz