Kizlar dümdüz sorucam, bebegim kac yaşına gelince gece kendi kendine uyuyacak, birilerine bıraktığımda standart bir insan evladı gibi takılacak ben de disarda biraz kafa dagitabilecegim?
Ne zaman elinden tutup hadi bugün kahvaltıya gidiyoruz hadi hayvanat bahçesine gidiyoruz diyeceğim ve o da sevinecek. Ne zaman eski hayatıma dönebilirim? Cook yorgunum kizlar Cook. Eminim aranızda benimki gibi olan yoktur. 6.5 aylik olacak. Uyku sikinti, sürekli ağlar, hic bir yerden hiç bir şeyden memnun olmaz. Ona yemek hazırlamama bile fırsat vermez, bağırır ağlar. Diş sıkıntıları yaşıyor şu an okey ama dis sıkıntısı olmadan da böyle. Doktorla görüşüyorum herhangi bir problemi yok karakter diyor. Disari adım atmaya korkuyorum, insanlara ağlıyor herkese her şeye ya. Tahammülümün son demlerindeyim bazen sesim yükseliyor. Lütfen bana dürüstçe söyleyin kac yasinda rahatliycam hayatimdan kac yılı silip atmalıyım? Ağlayarak yazıyorum. 2 mi 3 mü 4 mü?