Kızlar 4 ay olacak doğum yapalı geçen ay regl oldum 3 4 gün sürdü doğumdan önce gayet düzenliydi günümde olur 1 hafta sürerdi. Simdi bu ay 4 gün kadar geçti ama hemen düzene girermi yoksa bir süre böyle düzensiz mi olur hamilelik süphem yok korunuyoruz ama gününde mi olmalı bilemedim