Merhaba🤗benim bebeğimde kısa süre önce bu aşıyı oldu bende çok korkmuştum hatta gece kalkıp ağlamıştım üç tane aşıya nasıl dayanır benim bebeğim zaten normalde çok fazla ağlayan ve moraran bi bebek ama o gün gelip geçti ve ben artık üç aşıyı nasıl vurulacak diye düşünmüyorum🙏🏻Aşı sırasında düşündüğümden çok çok az ağladı ilk bi saat uyudu aşıdan sonra uyandığında çok fazla ağladı ne yapsam susmadı sonra ilaç verdim ateşlenmemesine rağmen hemşiremiz huysuzlanırsada verebileceğimi söyledi ve sonra hiç bişey kalmadı ben ilacın bu kadar etki edeceğini düşünmemiştim 🤗hiç kendinizi korkutmayın aşı 10 dakikada geçiyo ağrıları ateşi de bir çay kaşığı ağrı kesiciye bakıyo🤗