nilvefa Kizlar ben 1. Dogumda 6. Ayimda adetim baslamisti 2. Dogumda 7. Ayima giriyorum hala yok 2 dogum yapan anneler fark oldu mu arasında acaba? Ne kadar oldu bide olduysa
2Kralannesi nilvefa ilk doğumumda 40 bıttıkten sonra hemen oldum ikinci doğumumda 9 ay sonra oldum ikiside normal doğum canım dr bıle gıttım olmuyorum dıye normal dedı dr emzirdiğimiz için yanı ıkı doğumdada farklıydı